• Allport Industrial en Maritime Supplies & Gutteling B.V. wederom 3 jaar verbonden aan VV Spijkenisse

2 jun 2023 Beheerder
  • Allport heeft een jarenlange relatie met vv Spijkenisse. Als businessclublid en shirt- en kledingsponsor zijn zij reeds jaren verbonden aan de club. Met samenwerkingspartner Gutteling B.V. wordt deze relatie tot onze grote tevredenheid voortgezet.

Allport Industrial and Maritime Supplies staat sinds 2004 bekend als leverancier van een uitgebreide range van hoogwaardige slangen & koppelingen, afsluiters, rubber-producten, accessoires en toebehoren. Allport vindt haar afnemers in zowel de internationale scheepshandel & maritieme sector, tankopslag/transport, petrochemie als in industriële segmenten.

Oprichter Ruud den Haan is al jarenlang het bekende gezicht van Allport. Geleidelijk aan komt hier verandering in en leidt de nieuwe generatie de business. Dochters Shirley en Jamie den Haan en schoonzoon Boudy Hoogendoorn zetten dan ook graag de sponsoring van vv Spijkenisse voort.

Met Gutteling B.V. heeft Allport een intensieve samenwerking. Gutteling is marktleider op het gebied van Composite Hoses en transfer risk management. Directeur Sander Verweij verlengt graag de samenwerking met vv Spijkenisse.

Allport Industrial en Maritime Supplies & Gutteling B.V. wederom 3 jaar verbonden aan VV Spijkenisse Allport Industrial en Maritime Supplies & Gutteling B.V. wederom 3 jaar verbonden aan VV Spijkenisse 1