• Met groot verdriet heeft het bestuur van vv Spijkenisse kennis genomen van het overlijden van Koos Meulendijk. Koos is 72 jaar geworden.

Koos is vele jaren actief geweest als vrijwilliger bij de vereniging. Onder andere in de werkploeg. Tevens was Koos actief betrokken bij het hergebruiken van voetbalschoenen en kleding binnen de vereniging.
    Daarnaast was Koos als echtgenoot van Ineke haar steun en toeverlaat bij alle werkzaamheden die Ineke voor de club verricht.
    Wij wensen Ineke, haar beide dochters, kleinzoon en verdere familie alle sterkte toe om dit verlies te dragen.

De familie en genodigden zullen Koos herdenken in een strikt persoonlijke bijeenkomst. Ook de crematie zal op verzoek van Koos in besloten kring plaatsvinden.

Voor aanvang van de wedstrijd Spijkenisse - Volendam zal Koos worden herdacht met 1 minuut stilte en zullen de spelers rouwbanden dragen.

Het Bestuur