Op maandag 1 juni werd Maxwell Abubakar officieel voorgesteld als de nieuwe trainer-coach van JO15-1. Tijdens een bijeenkomst met de ouders van de selectie nam Hoofd Jeugdopleiding Peter Drijver het woord voor een korte introductie, waarna Maxwell zichzelf ook persoonlijk voorstelde aan de aanwezigen.
Het hoogtepunt van de avond was de officiële ondertekening van de verbintenis tussen Maxwell Abubakar en vv Spijkenisse. Met handtekeningen onder het contract is de samenwerking nu ook formeel een feit.
Na de bijeenkomst liet Maxwell meteen zien waarvoor hij is gekomen: hij gaf direct zijn eerste training met de groep. Een vliegende start dus.
Al met al was het een nuttige en prettige avond die bij ouders en club vertrouwen geeft voor de nabije toekomst. We wensen Maxwell veel succes en plezier bij vv Spijkenisse! 💚🤍