Achter de schermen wordt hard gewerkt aan de samenstelling van de selectie voor het nieuwe seizoen. De Technische Commissie van VV Spijkenisse presenteert hier de nieuwste mutaties: wie blijft in het groen-wit, wie sluit aan en wie neemt afscheid.
We kunnen twee namen bijschrijven voor volgend seizoen:
Job van der Werff
Job van der Werff komt naar Spijkenisse. De linksback komt over van ASWH, dat speelt in de derde divisie. Eerder was hij actief bij Papendrecht, Barendrecht, SC Feyenoord en Sparta AV. Welkom, Job!
Daan Bourgonje
Daan is terug! De middenvelder die ruim 200 duels in Spijkenisse 1 speelde, keert na dit seizoen terug van een uitstapje bij XerxesDZB.
Welkom terug, Daan!
Jordi Breestraat & Xander Buitenhek
Beide spelers zijn volgend seizoen ook in het groen/wit te bewonderen. Jordi speelde al bij Spijkenisse in de jeugd en kwam eerder over van Zuidland. De goedlachse buitenspeler gaat vol voor zijn kansen volgend seizoen.
Xander is al sinds 2020 onderdeel van onze selectie en ook volgend seizoen is dat het geval. Xander is een harde werker en kan op veel posities uit de voeten.
Isiah Helstone
Isiah gaat Spijkenisse na dit seizoen verlaten. De middenvelder, die na lang blessureleed dit seizoen terugkeerde op het veld, gaat spelen bij Hellevoetsluis. Veel succes, "ICE"!